neděle 21. listopadu 2010

I'm so lucky lucky .

..........tento příspěvěk opět nebude módní. Ani vlastně nevím jestli Vás v blízké budoucnosti nějaký takový čeká. Nějak mě to poslední dobou neláká se fotit v nějakém "spešl" oblečení. Já vlastně ani žádné takové nemám. A za poslední dobu jsem si ani nic nekoupila. Vánoce se blíží každým dnem a já ještě nemám ani jeden dárek. Já vím, jsem hrozná. Jak jste na tom Vy? Já si každý rok v říjnu říkám, že je ještě brzy a pak to uteče a já mám pouze měsíc na vymýšlení dárků. Poslední dobou nedělám nic jiného, než hledání nějaké inspirace. No, zatím jsem toho moc nevymyslela:D Musím se polepšit a už začít opravdu kupovat!! I dárky pro sebe samozřejmě :)) Druhá věc, kterou také poslední dobou praktikuji velmi často je focení. Fotím všechno a všechny. Za posledních 14 dní jsem nafotila neskutečně mnoho fotek. Chtěla bych se na to trochu víc zaměřit, popř. se naučit s Photoshopem. Ale uvidím. Tady je pár fotek z tohoto týdne :

Fotky z rodinné oslavy. Na druhé fotce jsem se svou sestrou. Podle dortu můžete poznat, že nám je oboum 20, tudíž jsme dvojčata, ale jinak byste to nepoznali! :P Nejsme si podobné a kdo říká že jo, tak je buď slepý, nebo nevim.. :D Na dalších fotkách jsou děti mé sestřenky. Kristýnka a Pavlíček, oba moc zbožňuju :) ....
P.S.: Víte co je ještě horší než fotit zvířecí mazlíčci? Ano, jsou to miminka. Pro mě tedy rozhodně! :)

Fotky z úterní oslavy, která se VELMI vydařila :))
A v poslední řadě fotka "našeho" budoucího baráčku. Nechal si ho postavit nejlepší kamarád mého přítele a také můj velmi dobrý kamarád :) A budou tam spolu bydlet. A já samozřejmě s nima! Jupíííí!!!! Ani nevíte jak se těšííím. Stěhujeme se už příští čtvtek. Většina lidem přijde divné, že tam budou ti moji kluci bydlet spolu, možná i Vám... ale oni jsou už od mala nejlepšími kamarády a už na to jejich společné bydlení opravdu hodně dlouho těší. A já taky!!! To bude táková pohodá :) A ruku na srdce, kdo z nás si to nepřál jako malý bydlet se svým nejlepším kámošem/ kámoškou? Katy? :) hehe :))To je pro dnešek vše. Mějte se fájn :)

5 komentářů:

  1. jeeej tu Primp mikinku sháním! Přesně tuhle s králíčkama, mám k ní spodek samotinký :(

    OdpovědětVymazat
  2. že vyřizuju slečně uprostřed z úterní oslavy má naprosto luxusníí barvu vlasů :)

    jinak mý dva nejlepší kámoši si teda nestaví domek, ale jdou spolu do bytu, kde já teda bydlet nebudu, ale budu tam pečená vařená :) podle mě je to strašně hezký, když spolu kamarádi bydlí...zažila jsem to vloni na VŠ a je to supr :)

    OdpovědětVymazat
  3. jejé, aké pekné fotky :) povedala by som že milé :)

    OdpovědětVymazat
  4. Plány na naše společné bydlené, až budeme dospělé, byly prostě nejlepší!!!:D Budeme mít: kočičku, pejska, baráček bude vypadat takhle a tohle tam budeme mít... :D Joo, to byly časy!:D Snad se Ti tam s klukama bude líbit, ale jsem si jistá, že jo:) A snad po Tobě taky nebudou pořád chtít, abys jim tam jako jeidná ženská uklízela!:D

    OdpovědětVymazat
  5. Závidim společný bydlení :) .

    OdpovědětVymazat